بلاگ

معرفی دکتر روشنک غفاری

دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت دندان دکتر روشنک غفاری عضو انجمن اكادمی دندانپزشكی زیبایی آمریكا

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با متخصصین دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

نحوه مراجعه به مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری

شما مراجعه کننده گرامی می توانید از روش های فوق جهت مراجعه به مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری اقدام نمایید: تماس با شماره تلفن : 02188795280 مراجعه به فرم تماس با ما یا مراجعه حضوری به مطب

معرفی دکتر روشنک غفاری

از آنجا که طراحی لبخند و کلا دندانپزشکی زیبایی یک هنر است، پس آیا هنر نقاشی می تواند مقدار ظرافت و کیفیت اجرا را در دندان پزشکی زیبایی بهبود دهد؟ در پاسخ باید بگویم بله. دكتر روشنک غفارى با توجه به اینکه هنرمند با سابقه ای نیز هستند، توانسته از هنر در دندانپزشکی زیبایی به خوبی استفاده کند و درک بالایی از نحوه انجام درمان های زیبایی داشته باشد.

سبک هنر نقاشی دكتر روشنک غفارى بيشتر سورئال است و رنگ روغن کار می کنند.


وی از سال ١٣٧٨ در محضر استاد طاها بهبهانی هنر نقاشی را به صورت حرفه ای آموزش ديدند و به مدت ٢٠ سال شاگرد استاد طاها بهبهانی بودند. هنر نقاشی تاثير بسيارى در ظرافت كار ايشان در دندانپزشكی داشته است.

چنانچه بسيار زودتر از هم دوره های خود وارد عرصه دندانپزشكی زيبايی شد و موفقيت زيادی در اين زمينه به دست آوردند.

گالری برخی آثار نقاشی دکتر روشنک غفاری

طراحی لبخند (smile design)

دندان های قدامی هر فرد طرح لبخند او را تشکیل می دهند. فردی که دندان های جلوی دهانش فاصله دار یا نامنظم، نسبت به خط وسط صورت نامتقارن، کج و یا نا مرتب، شکسته و یا لب پریده، تیز یا دندانه دار یا صاف شده و کوتاه و یا زیاده از حد بلند یا کوتاه باشد، یا در هنگام خنده لثه او بیش از حد نمایان شود یا در لبه لثه ای دندانها لبه سیاه روکش یا پرکردگی مشخص و لثه پف کرده یا به رنگ آبی یا بنفش باشد می تواند با اصلاح این ‏نواقص ظاهری جذاب و لبخندی زیبا و اعتماد بنفس بیشتری را تجربه کند. در واقع اصلاح طرح لبخند راهی است برای به دست آوردن اعتماد بنفس بیشتر.

لامینیت دندان

مزیت لامینیت دندان در تراش کم دندان و ‏رنگ شفاف و طبیعی آن است که با آن می توان لبخندی فوق العاده جذاب را به فرد هدیه کرد.

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *