بلاگ

طراحی لبخند

طراحی لبخند (smile design)

طراحی لبخند

دندان های قدامی هر فرد طرح لبخند او را تشکیل می دهند. فردی که دندان های جلوی دهانش فاصله دار یا نامنظم، نسبت به خط وسط صورت نامتقارن، کج و یا نا مرتب، شکسته و یا لب پریده، تیز یا دندانه دار یا صاف شده و کوتاه و یا زیاده از حد بلند یا کوتاه باشد، یا در هنگام خنده لثه او بیش از حد نمایان شود یا در لبه لثه ای دندانها لبه سیاه روکش یا پرکردگی مشخص و لثه پف کرده یا به رنگ آبی یا بنفش باشد می تواند با اصلاح این ‏نواقص ظاهری جذاب و لبخندی زیبا و اعتماد بنفس بیشتری را تجربه کند. در واقع اصلاح طرح لبخند راهی است برای به دست آوردن اعتماد بنفس بیشتر. ‏

روش های اصلاح طرح لبخند

روش های اصلاح طرح لبخند ارتودنسی ، لامینیت ، روکش های زیبایی و کامپوزیت های نوری هستند. در صورتیکه دندان ها نامنظم باشند با قرار دادن بریس روی دندان ها در یک دوره 6 ماهه الی 2ساله ‏می توان آن ها را جابجا کرد.

اگر امکان ارتودنسی وجود نداشته باشد فقط برای منظم کردن دندان های در معرض دید با روش های سریع در کمتر از ‏یک ماه و گاه کمتر از یک هفته می توان آنها را منظم کرد. این روشها با تغییر در حجم و شکل دندان های جلو آنها را مرتب ‏و زیبا تر می کنند. گاه تنها با یک تراش یا پرداخت جزئی لبه دندان ها و گرد یا صاف کردن زوایای دندان می توان بر جذابیت لبخند افزود و چهره را زنانه تر، مردانه تر و یا جوان تر نشان داد.

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *