بلاگ

جراحی فک صورت

جراحی فک و صورت


فک نرمال یک سری خصوصیات باید داشته باشد مخصوصا در مورد داخل دهان دندانهای بالا باید دندانهای پایین را پوشانده باشد به فاصله نیم تا یک میلی متر و تقریبا روی هم باشند و اگر دندانها عقب تر باشد دچار اشکال است و مشکل تناسب را ایجاد می کند و به لحاظ ظاهری دچار اشکال می کند علاوه بر آن ناحیه خارجی دهان هم نمایان است که فک عقب است یا جلو ، خیلی وقتها خود افراد متوجه نمی شوند مثلا یک بیمار فکش کوچک است و بینی بزرگ دارد و باید جراحی فک بشود و اگر فک را بیاوریم جلو مشکل بینی هم حل می شود.

عملکردی که فک دارد و بیمارانی که فک پایین شان کوچک است چند مساله می توانند داشته باشند مثلا به خاطر کوچک بودن فک ، دندانها جا ندارند و سر جای خودشان نیستند و نیاز به ارتودنسی پیدا می کنند.

کسانی که فک پایین شان کوچک است بیماری های ناحیه مفصل فک دارند دردهای مفصلی در این بیماران بسیار شایع است.

اگر در سن کودکی و رشد ، بچه ای دچار مشکل فک است و رسیدگی شود در سن بزرگ سالی مشکلی نخواهد داشت و در بزرگسالی کمتر نیاز به جراحی پیدا می کند.

در دختران و پسران این مسئله متفاوت است و متخصص ارتودنسی تشخیص می دهد که در چه زمانی این کار باید انجام شود.

مشاوره در تلگرام یا تماس با شماره تلفن: 88795280

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *