بلاگ

طراحی دندان

طراحی دندان


طراحی دندان حرفه ای مربوط به دندانپزشکی زیبایی و اصلاح طرح لبخند می باشد، طراحی دندان در یک لبخند زیبا خطی که از لبه برنده دندان های قدامی فک بالا عبور میکند می بایست در حین لبخند موازی لبه پایین باشد.

شکل صورت ، انتظارات شخصی و سن و جنس در طراحی دندان

شکل صورت ، انتظارات شخصی و سن و جنس باعث می شود انواع طراحی های لبخند مثل طراحی دندان اسپرت ، طراحی دندان جوانی انجام پذیرد.

طراحی دندان در اصلاح طرح لبخند یکی از جذاب ترین بخش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی است، طراحی دندان متناسب با شخصیت و چهره فرد انجام می گیرد، یک دندانپزشک زیبایی با توجه به اصول اصلاح طرح لبخند برای زیباسازی دندان ها از هنر خاصی بهره می برد، هنری که بیشتر مربوط به تجربه و دانشی است که سال ها آن را تمرین کرده است.

بهتر است با دندان پزشک زیبایی خود قبل از شروع اصلاح طرح لبخند مشورت کنید تا بهترین طراحی دندان و اصلاح طرح لبخند را متناسب با شخصیت شما انتخاب و ارائه دهد.

مشاوره در تلگرام یا تماس با شماره تلفن: 88795280

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *