بلاگ

قیمت لمینت دندان کامپوزیتی

قیمت لمینت دندان کامپوزیتی


لمینت دندان پوسته نازکی است که می توان آن را با مواد و کامپوزیت های متنوع و با کیفیت های خاص ساخت، تا روی سطح خارجی دندان گذاشته شود و بعد از آن باند شود.

اگر از لمینیت کامپوزیتی یا فیسینگ استفاده می گردد باید برای تمامی دندان های کناری آن نیز از همان رنگ استفاده کرد تا تطابق رنگ خوبی داشته باشیم و بد رنگی و چند رنگی ایجاد نگردد. در حقیقت بر اساس شکل و فرم صورت این هماهنگی را باید انجام داد و با توجه به تجربه ای که دندانپزشک دارد میتواند در یک جلسه یا دو جلسه این درمان را تکمیل کرد.

قیمت لمینت دندان

در پایان درمان دندان ها بسیار ردیف می شود و بعد از آن با رعایت کردن بهداشت دهانی درمان موفقی حاصل میگردد. استفاده نکردن از مواد مرغوب در این نوع لمینت دندان منجر به شکست در درمان میگردد. به همین دلیل قیمت لمینیت های دندانی متغیر می باشد و از 550 هزار تومان تا 1500 هزار تومان برای لمنیت وینیر متغیر است. در دندانپزشکی زیبایی دکتر روشنک غفاری قیمت لمینیت دندان با توجه به ترکیب کامپوزیت های متنوع و متعدد و با توجه به بالاترین کیفیت ها و استانداردهای اروپا و آمریکا تعیین می گردد.

هدف اول ما به کار گرفتن بهترین مواد و کامپزیت های عالی می باشد و به همین دلیل قیمت لمینیت کامپوزیتی می تواند متغیر باشد. نکته دیگر در تعیین قیمت لمینیت ارائه ضمانت عالی و سه ساله می باشد که این مورد نیز در قیمت لمینیت دندان موثر هست و به نظر ما فاکتور بسیار مهمی می باشد زیرا ما بر توانایی خودمان تردیدی نداریم و از کیفیت مواد و لمینیت خود 100 درصد اطمینان داریم و رضایت بیماران ما مهر تاییدی بر این سخنان می باشد.

در نهایت قیمت لمینیت دندان می تواند توافقی بوده و با رضایت کامل بیمار انجام شود و هیچ هزینه و قیمیت اضافی در مطب دریافت نمی شود. ضمن اینکه شما میتوانید با مراجعه و یا تماس با مطب از قیمیت لمینیت و تخفیف های ویژه ما آگاهی یابید.

مشاوره در تلگرام یا تماس با شماره تلفن: 88795280

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *