بلاگ

ایمپلنت تک دندان

ایمپلنت تک دندان در زمانی که شما تنها یکی از دندان هایتان را از دست دادید به کمکتان می آید و می توانید با یک ایمپلنت و تاج آن را جایگزین کنید ایمپلنت به خوبی جایگزین دندان از دست رفته می باشد.

مزایای استفاده از ایمپلنت تک دندان چیست؟

ایمپلنت تک دندان

ایمپلنت مزایای بسیار زیادی نسبت به گزینه های جایگزین دیگر فراهم می کند، علاوه بر این با توجه به عملکرد طبیعی مانند دندان های مجاور خطری متوجه دندان های طبیعی دیگر نخواهد بود.

یک ایمپلنت تک زیبایی بیشتر و نگهداری راحت تر دارد ، ایمپلنت حتی یک دندان از دست رفته می تواند از عقب رفتن لثه جلوگیری کند ، از تحلیل استخوان جلوگیری کند و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

کاشت تک دندان نسبت به بریج چه مزایایی دارد؟

کاشت دندان مزایای متعددی نسبت به سایر گزینه های جایگزینی دندان دارد؛ ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسد و کار می کند ، بدون آسیب رساندن به سلامت دندان های مجاور، جایگزین فقط یک دندان می شود. روش درمانی معمول دیگر برای جبران از دست دادن یک دندان ، مانند بریج ، مستلزم آن است که دندان های مجاور برای حمایت از دندان دیگر تلف شوند.

از آنجا که کاشت دندان جایگزین ریشه دندان شما می شود ، استخوان بهتر حفظ می شود. با استفاده از بریج، مقداری از استخوان که قبلاً دندان را ساپورت می کرد، شروع به تحلیل می کند ، اما ایمپلنت های دندانی با استخوان فک شما ادغام می شوند و به سالم ماندن استخوان کمک می کنند.

ایمپلنت چگونه قرار داده می شود؟

ابتدا ایمپلنت که مانند پیچ است در فک شما کاشته می شود، بعد از 3 تا 5 ماه آینده ایمپلنت و استخوان پیوند می خورند، سپس روکش قرار داده می شود و اعتماد به نفس شما را برمیگرداند.

فراموش نکنید توانایی شما در جویدن و صحبت کردن مانند گذشته خواهد شد.

درباره دکتر روشنک غفاری

مطب دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دکتر روشنک غفاری واقع در تهران بزرگ، ونک گاندی شمالی یکی از بهترین های دندانپزشکی زیبایی و ترمیم تهران با همکاری متخصصین کلیه رشته های دندانپزشکی همراه با فضایی بهداشتی و با امکانات مدرن دندانپزشکی آمادگی دارد تمامی خدمات دندانپزشکی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *