بهترین دکتر دندانپزشک در تهران: انجام خدمات ترمیمی و پیشگیرانه

Picture of دکتر روشنک غفاری
دکتر روشنک غفاری

فلوشیپ زیبایی از جنوا ایتالیا

برای مشاوره دندانپزشکی، قیمت ها و گرفتن وقت شماره خود را وارد نماید. ما با شما تماس میگیریم.

بهترین دکتر دندانپزشک در تهران: انجام خدمات ترمیمی و پیشگیرانه

دندانپزشکان عمومی پزشکانی هستند که قادرند به بیماران در هر سنی مراقبت‌های اولیه دندانپزشکی را ارائه ‌دهند. از وظایف دندانپزشکان عمومی درمان دندان‌ها و مراقب از سلامت دهان و دندان‌های بیماران می‌باشد. همانطور که می‌دانید بهداشت دهان و دندانی تاثیر به‌سزایی در سلامت هر فردی دارد. از دیگر وظایف دندانپزشک عمومی می‌توان به تشخیص، درمان و هماهنگی کلی خدمات جهت رفع نیازهای سلامت دهان و دندان بیماران اشاره کرد. درصورتی که بیمار به خدمات تخصصی دندانپزشکی نیاز داشته باشد درچنین شرایطی جهت اطمینان بخشی به بیمار ممکن است دندانپزشک عمومی با همکاری دندانپزشک متخصص اقدام به درمان مشکل بیمار کند.

نه‌تنها تمیز کردن دندان‌های بیمار بلکه بررسی مشکلاتی نظیر پوسیدگی دندان‌ها و یا سایر مشکلاتی که ممکن است دندان‌های بیمار را تحت تاثیر قرار دهد در حیطه کاری دندانپزشک عمومی است. امروز تعداد دندانپزشک‌های عمومی روزافزون است اما نکته مهم این است که همه دندانپزشکان خوب و قابل اطمینان نیستند. به‌عبارت ساده باید گفت که گاهی اوقات مراجعه به برخی از دندانپزشکان بی‌فایده و بی‌ارزش است.

[alert type=”custom” close=”false” icon=”fa fa-hand-o-left” color=”#000000″ background_color=”#f0a26a”]

انتخاب دندانپزشک خوب مسلما تاثیر زیادی در سلامت فردی بیمار دارد. بیماران با پول و زمانی که صرف می‌کنند دوست دارند از یک دندانپزشک ماهر و مجرب خدمات دریافت کنند. دندانپزشکان خوب سعی می‌کنند با خدمات مناسب بیمار را برای همیشه در چنگ خود نگهدارند. سلامت دهان و دندان‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. تلاش متخصصین ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر غفاری این است که با استفاده از اطلاعات تشخیصی بتوانند جهت ماندگاری طولانی، راحتی و زیبایی ظاهر دندان‌های بیماران طرح درمانی مناسبی را ارائه داده و با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات فردی بیماران را به‌نحو احسن درمان کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو وقت ملاقات لطفا با شماره تلفن [shortcode-variables slug=”number”] تماس حاصل فرمایید.[/alert]

وظایف دندانپزشک عمومی چیست؟


بهترین دکتر دندانپزشک در تهران: انجام خدمات ترمیمی و پیشگیرانه

علاوه‌بر متخصصین دندانپزشک که عمدتا تجربه و تخصص آن‌ها بر جنبه خاصی از خدمات دندانپزشکی استوار است دندانپزشکان عمومی مجموعه وسیعی از خدماتی را ارائه می‌دهند که در سلامت طولانی بیمار تاثیرگذارند. خدمات دندانپزشکان عمومی شامل:

  • معاینه: چکاپ یا به‌عبارتی معاینه دهان و دندان‌ها بخش مهمی از وظایف دندانپزشکی عمومی است. چکاپ کمک شایانی به مراقبت‌های دهان و دندان بیمار می‌کند.
  • خدمات پیشگیرانه: در این روش، با درمان بیماری و پیشگیری از آسیب، سلامت دهان و دندان بیمار حفظ می‌شود. معاینات منظم (ازجمله عکسبرداری و تشخیص پزشکی با اشعه ایکس) و پاکسازی حرفه‌ای دندان‌ها از اساس خدمات پیشگیرانه در حوزه دندانپزشکی است. دندانپزشک عمومی ممکن است دستورالعمل‌های خاصی را در اختیار بیمار قرار دهد که انجام آن‌ها در خانه موجب بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان‌های بیمار می‌شود. درصورت نیاز ممکن است یک دندانپزشک به درمان‌های پیشگیرانه نظیر سیلانت‌ها متوسل شود. برخی از بیماران به دلیل مشغله کاری نیاز به محافظ‌های دهانی دارند. این محافظ‌ها در مطب و به‌صورت سفارشی توسط دندانپزشک برای هر بیمار تهیه می‌شود.
  • خدمات ترمیمی: دندانپزشک بعد از تشخیص مشکل بیمار به وی اطمینان خواهد داد که با خدمات به‌موقع و مناسب مشکل او درمان خواهد شد. از شایع‌ترین و موثرترین خدمات ترمیمی می‌توان به رفع پوسیدگی دندان‌ها و پرکردن دندان‌های آسیب دیده اشاره کرد. اما لازم به ذکر است که موارد فوق تنها خدماتی نیستند که توسط دندانپزشک عمومی ارائه می‌شود. دربرخی مواقع که بیمار نیاز به درمان آسیب‌های حاد دندانی مانند شکستگی، لقی دندان و یا ترمیم دندان افتاده را دارد دندانپزشک عمومی باید بیمار را برای درمان به مراکز درمانی معتبر ارجاع دهد.

دندانپزشکان عمومی می‌توانند علت دندان درد و یا بیماری‌های پریودنتال (لثه) را تشخیص دهند. درمان  دندان‌های افتاده، روکش دندان، بریج و تهیه دندان مصنوعی و برخی خدمات درمانی پیشرفته نظیر عصب‌کشی، ارتودنسی و ایمپلنت نیز درحیطه کاری دندانپزشکان عمومی است.

  • خدمات زیبایی: بسیاری از دندانپزشکان عمومی با ارائه خدمات زیبایی کمک می‌کنند تا بیمار بتواند به لبخند زیبایی که عمری در آرزوی آن بوده دست یابد. منظور از خدمات زیبایی دندان‌ها سفید کردن دندان‌ها، باندینگ و ونیرهای پرسلن است. اگر به فکر لبخند زیبا هستید بهتر است از دندانپزشک عمومی خود درخواست اصلاح طرح لبخند کنید.
  • اهمیت بهداشت عمومی: در بسیاری از موارد سلامت دهان و دندان می تواند منعکس‌کننده سلامت عمومی بیمار باشد. برخی از مشکلات دندانی می‌توانند نشان از وجود بیماری و مشکلات دیگری در نقاط دیگر بدن و بالعکس باشند. به‌عنوان مثال، عفونت‌های دهانی درمان نشده ممکن است منتهی به کنترل ضعیف دیابت، افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عوارض جانبی در طول بارداری شوند. دندانپزشکان عمومی به‌دلیل گذراندن دوره های آموزشی لازم می توانند چنین مشکلاتی را تشخیص و درمان مناسب را ارائه دهند. آپنه انسداد خواب یکی از مشکلات خاصی است که اغلب بیماران را درگیر خود می‌کند. این بیماری بالقوه و خطرناک با ابزارهای دهانی قابل درمان است. در چنین شرایطی، مشاوره در زمینه تغذیه، ترک سیگارو ارائه اطلاعات کافی در خصوص بهداشت و سلامت عمومی از وظایف دندانپزشکان عمومی است.

انواع تخصص‌های دندانپزشکی


بهترین دکتر دندانپزشک در تهران: انجام خدمات ترمیمی و پیشگیرانه

برخی از شاخه‌های خاص علم دندانپزشکی نیاز به آموزش بیشتر و کسب مهارت در یک حوزه ویژه دارند. در این قسمت به معرفی نمونه‌هایی از تخصص‌ها در علم دندانپزشکی می‌پردازیم:

اندودونتیکس

اندودونتیکس یا به‌عبارتی ریشه درمانی شاخه ای از علم دندانپزشکی تخصصی است که به درمان بیماری‌ها و صدمات بافت‌های داخلی یا همان پالپ دندان می‌پردازد. پالپ عمدتا از عصب و رگ‌های خونی تشکیل شده‌است. وظیفه دندانپزشک متخصص اندودونتیکس درمان کانال ریشه و سایر خدمات درمانی مرتبط و معاینات بافت درونی دندان است.

ارتودنسی

ارتودنسی شاخه‌ای از علم دندانپزشکی است که به مرتب و تراز کردن دندان ها و فک می‌پردازد. از وظایف متخصص ارتودنسی قرار دادن براکت‌ها روی دندان‌ها و درمان اختلالات دندانی نظیر نامرتبی دندان‌ها، درمان مشکلات مرتبط با استخوان درون یا اطراف دندان است که ممکن است با مشکلات سلامتی بیمار مرتبط باشند.

پریودنتیکس

پریودنتیکس یا به‌عبارتی تخصص در بیماری‌های لثه یکی دیگر از شاخه های تخصصی علوم دندانپزشکی است که به درمان مشکلات لثه و بافت‌ها می‌پردازد. از وظایف متخصص پریودنتیکس می‌توان به درمان بیماری‌های لثه و ناهنجاری‌های فک اشاره کرد.

پروستودنتیکس

پروستودنتیکس یا تخصص در زمینه پروتزهای دندانی شاخه‌ی دیگر از دندانپزشکی است که با دندانپزشکی زیبایی و ظاهر دندان‌ها مرتبط است. از وظایف متخصص پریودنتیکس می‌توان به ایمپلنت جهت پرکردن جای دندان از دست رفته‌ی بیمار و آماده کردن پروتزهای دهانی اشاره کرد.

دندانپزشکی اطفال


دندانپزشکی اطفال یکی دیگر از تخصص‌های دندانپزشکی است که به درمان دندان‌های کودکان می‌پردازد. شایان ذکر است که متخصصین اطفال در برخی مواقع مانند درمان مشکلات لثه ممکن است نیاز به همکاری متخصصین دیگر داشته باشند.

ویژگی بهترین دندانپزشک


معیارهای زیادی وجود دارد که با درنظر گرفتن آن‌ها هنگام مراجعه به یک دندانپزشک جدید می‌توان از تخصص و خدماتی که ارائه می‌دهد اطمینان یافت:

احترام به وقت بیمار

یک دندانپزشک خوب باید این حقیقت را بپذیرد که بیماران پول زیادی را صرف درمان و خدمات می‌کنند. او به این حقیقت واقف است که بیماران معمولا با داشتن مشغله فراوان در زندگی وقتی را جهت دریافت خدمات دندانپزشکی صرف کرده‌اند. اغلب اوقات هزینه‌های خدمات دندانپزشکی بسیار بالا است. بنابراین بیماری که پول و زمان خود را صرف یک دندانپزشک می‌کند متقابلا از دندانپزشک خود انتظار درک و احترام به حقوق بیمار را دارد. هنگامی که برای اولین بار به یک دندانپزشک مراجعه می‌کنید دقت کنید که آیا دندانپزشک در همان ابتدا خیلی سریع به هزینه درمان اشاره می‌کند یا با صرف اندک زمانی سعی می‌کند بیمار را با محیط جدید و خدماتی که قرار است ارائه دهد آشنا کرده تا بیمار احساس بهتری داشته باشد.

رعایت بهداشت خوب

هنگام مراجعه به دندانپزشک، نکات ظریف بهداشتی پزشک را حین کار مد نظر داشته باشید. به‌عنوان مثال، داشتن ابزار کاری و پوشیدن دستکش از مواردی است که حائز اهمیت است. باکتری‌های زیادی اطراف اتاق کار وجود دارند بنابراین درصورتی که احساس خوبی نسبت به بهداشت محل کار و دندانپزشک ندارید بهتر است به سراغ دندانپزشک دیگری بروید.

تمیزی مطب

مطب یک دندانپزشک خوب باید تمیز و مرتب باشد. هر چیزی در مطب، از اتاق انتظار گرفته تا صندلی‌ دندانپزشک باید کاملا تمیز باشند. یک مطب دندانپزشکی تمیز حاکی از آن است که دندانپزشک علاوه‌بر تخصصی که در حوزه کاری خود دارد، به خوبی می‌داند که با فراهم کردن محیطی تمیز چگونه بیماران را تحت تاثیر قرار داده و جذب کند. وجود آشغال در کف مطب و یا ابزار دندانپزشکی کثیف همه حاکی از ناشی بودن و عدم توجه به حرفه کاری یک دندانپزشک است.

طول دوره تحصیل دندانپزشکِی در ایران


طول کل دوره تحصیلی به دو مقطع مجزای ۲ (دوره علوم پایه)  و ۴ ساله (دوره تخصصی همراه با کارآموزی) تقسیم می شود. در دوره علوم پایه دانشجو باید به مدت ۲ سال به یادگیری دروس بیوشیمی، فیزیولوژی‌ نظری‌، فیزیولوژی‌ عملی‌، آناتومی، آمار پزشکی‌ و دندانپزشکی‌ و روش‌ تحقیق‌، بهداشت‌ عمومی‌، بافت‌ شناسی، ژنتیک انسانی‌، میکروب‌ شناسی و ایمنولوژی بپردازد و پس از این ۲ سال در صورت قبولی در آزمون علوم پایهوارد دوره بعدی می شود. در دوره تخصصی دروسی مانند آسیب‌شناسی فک و دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، پروتزهای ثابت و اکلوژن، پروتزهای متحرک و فک و صورت ، پریودنتولوژی، ترمیمی و مواد دندانی، بیماری‌های دهان و دندان، جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی کودکان و رادیولوژی دهان و فک و صورت تدریس می شود. همچنین در طی این دوره دانشجویان کارآموزی و از نزدیک با بیماری های دهان و دندان آشنا شده و با نظارت اساتید در پایان این دوره همچون یک دندانپزشک عمومی به تشخیص و درمان بیماری می پردازند.

لیستی از اسامی بهترین دندان پزشکان در تهران به همراه آدرس و تلفن را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید:

دکتر روشنک غفاری

تلفن تماس: 02188795280

آدرس: تهران، ونک، گاندی شمالی نرسیده به کلانتری ١٠٣ گاندی ، دست چپ پلاک ٦ ، طبقه سوم


يزداني رامش

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  22701771

آدرس تهران، خيابان دربند خيابان احمد زماني (خليلي) كوچه ستاره پلاك 4


 سهرابي مريم

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس: 22238996

آدرستهران، خيابان شريعتي بالاتر از پل رومي کوچه سينا ساختمان 1729 واحد 5


محمدي فرهاد

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس: 44206000

آدرستهران، خيابان ستارخان بعدار پل پلاك 477


 اولياء سيد رضا

نوع تخصص: عمومی

تلفن تماس: 22229782

آدرستهران، ميرداماد بعداز پمپ بنزين نبش شمس تبريزي جنوبي ساختمان ماري کوري پلاک 164 طبقه سوم


 قريشي سعيد

نوع تخصص:متخصص ارتودنسی

تلفن تماس: 22073785

آدرس: تهران، سعادت آباد ميدان فرهنگ ابتداي بلوار 24 متري پلاک 11 واحد 2


 درمانگاه شبانه روزی دکتر معین

نوع تخصص: دندانپزشکی

تلفن تماس:  ۸۸۹۷۸۹۶۶

آدرستهران، میدان فاطمی – نبش خ چهلستون – پلاک ۵ – طبقه اول


 کلینیک دندانپزشکی مهران رویین تن

نوع تخصص: جراحی لثه و ایمپلنت

تلفن تماس: 88277639

آدرس: تهران ، بزرگراه جلال آل احمد – نرسیده به سه راه شهرآرا – ساختمان 155 – طبقه همکف


 کلینیک دکتر منتظری

نوع تخصص: دندانپزشکی عمومی

تلفن تماس:  88534290

آدرستهران ، خ شهید مطهری – ابتدای خیابان میرعماد – ساختمان شماره 1 – طبقه دوم


مرکز دندانپزشکی علیرضا ملک نیا

نوع تخصص: ارتودنسی، جراحی، درمان ریشه

تلفن تماس:  88774109

آدرستهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، نبش کوچه هجدهم، پلاک 1313


 کلینیک تخصصی دندانپزشکی رامیار طب

نوع تخصص: اورژانس رفع تمامی مشکلات دهان و دندان

تلفن تماس:  44755675 – 44755676

آدرستهران ، انتهای اتوبان همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کاج، خیابان بنفشه نهم، پلاک 74


 کلینیک دندانپزشکی دکتر عماد رفعتیان

نوع تخصص: دندانپزشکی اطفال – جرم گیری

تلفن تماس:  44135231

آدرستهران ، میدان المپیک خیابان 27 ( خ اداره برق ) پلاک 17 طبقه اول


 دکتر شاهرخ یگانه

نوع تخصص: دندانپزشک

آدرستهران، کلینیک آیت الله کاشانی-از غرب به شرق نرسیده به اتوبان ستاری ، نبش خیابان ورزی شمالی ، کوچه یک شرقی ، ساختمان مینیاتور ، طبقه سه ، واحد 9 و 10

شماره تماس : 44155090- 44154090

آدرس: تهران، الهیه میدان تختی نبش هفدهم تختی پلاک 8 (ساختمان رز)واحد 204

 شماره تماس: 22392365-22392365

آدرس: تهران، سهروردی شمالی ، پایین تر از میدان پالیزی ، خیابان توپچی ، پلاک 42 ، طبقه یک ، واحد 11

شماره تماس: 88516675- 88765411


 کلینیک دکتر مهسا فربد

نوع تخصص: دندانپزشکی

تلفن تماس:  ۸۸۷۳۵۷۲۰

آدرستهران، ابتداي سهروردي شمالي ضلع جنوب غربي پل سيد خندان خيابان برازنده پلاك ٣٢ واحد ٢٤


 کلینیک دکتر نوید رونده

نوع تخصص: دندانپزشکی کودکان و نوجوانان ارتودنسی پیشگیری

تلفن تماس:  ۸۸۷۱۵۵۳۶

آدرس تهران، ولیعصر – نرسیده به پارک ساعی – روبروی هتل سیمرغ – پلاک ۱۰۱۸


 درمانگاه کشاورز

نوع تخصص: اطفال،ارتودنسی،اندو و …

تلفن تماس:  ۶۶۴۳۳۴۴۴

آدرس تهران، انتهای بلوار کشاورز – بعد از جمالزاده – قطعه دوم شمالی -شماره ۲/۱۵۱


 کلینیک سیاوش خبازپور

نوع تخصص: دندانپزشکی

تلفن تماس: ۷۷۴۳۶۵۴۰

آدرستهران، خ پیروزی – نبش خ پرستار – ساختمان پارس


 دکتر  حسن صالحی

نوع تخصص: ارتودنسی

تلفن تماس:  02126110052 – 02126110053

آدرستهران،  فرمانیه – جنب باشگاه فرمانیه – ساختمان پزشکان ۲۴۱ – طبقه سوم واحد شماره ۱۱


 دکتر اسماعیلی منش

نوع تخصص: جراح ، دندانپزشک زیبایی و ایمپلنتولوژیست

تلفن تماس:  02122027998  – 09371792344

آدرستهران،زعفرانيه،مقدس اردبيلي،نبش خيابان (ب)،پ١٥٨،ط٢،واحد٢٠٦


 دکتر رضا قدیمی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴۴۰۸۳۶۳۶

آدرستهران،خ آیت ا… کاشانی – روبروی شهرداری منطقه پنج – مجتمع البرز


 دکتر فرید عباسی

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص بیماریهای دهان

تلفن تماس:  ۵۵۵۳۷۵۱۹

آدرستهران، هفت تیر – خ بهار شیرازی – مجتمع امین


 دکتر فیروزه معراج محمدی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی – صرفاً اطفال

تلفن تماس:  ۸۸۵۱۵۹۹۵

آدرستهران، خ استاد مطهری – خ میر عماد – ابتدای کوچه دهم – پلاک ۱۶ – ساختمان ماه تیسا – واحد ۱۳


 دکتر قاسم رنجبر

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴۴۴۰۰۶۳۶

آدرستهران،،پونک – بلوار سردار جنگل – خ بهار شرقی – خ فجر ۲ – پلاک ۳۲ – طبقه اول


 دکتر محسن معصومی

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص ارتودنسی

تلفن تماس:  ۶۶۵۶۴۸۵۴

آدرستهران، م انقلاب – خ دکتر قریب – تقاطع خ فرصت شیرازی – پلاک ۱۱۷ – طبقه پنجم


 دکتر محمد جواد خسرو پور

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص ارتودنسی

تلفن تماس:  ۸۸۰۸۵۹۸۶

آدرستهران، خ گلبرگ غربی -روبروی ۱۶متری اول مجیدیه – ساختمان سحر-پ۳۸۸-ط اول آدرس ۲: شهرک غرب – خ پونک – خ باختری – شماره ۲۱


 دکتر محمد حسن صمیمی

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص جراحی دهان ، فک و زیبایی صورت

تلفن تماس:  ۶۶۴۳۸۷۱۵

آدرستهران، بلوار کشاورز – روبروی بیمارستان امام خمینی – پلاک ۴۲۴


 دکتر محمد رضا اکبرنیا

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۸۸۶۸۳۳۱۰

آدرستهران، سعادت آباد – چهارراه قدس – داروخانه ستاره – طبقه سوم


 دکتر محمد علی مناقب

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص ارتودنسی

تلفن تماس:  ۸۸۵۵۰۵۲۲

آدرستهران، خ ولیعصر – بالاتر از عباس آباد – کوی دلبسته – شماره ۱۱


 دکتر ملیحه حدیدی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۳۳۳۵۴۹۱۴-۳۳۳۰۳۵۹۶

آدرستهران، خ پیروزی- چهارصد دستگاه -ابتدای خ بایزید بسطامی – بالای داروخانه شبانه روزی شرق تهران – پلاک ۶ -طبقه دوم


 دکتر میترا عیسایی

نوع تخصص: متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت

تلفن تماس:  ۲۲۷۶۱۵۹۹

آدرستهران، پاسداران – مقابل پمپ بنزین – نبش گلستان نهم – ساختمان پرنس – پلاک ۳۵۷ – طبقه سوم


 دکتر نازنین خضرائی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۲۲۲۵۵۹۹۳

آدرستهران، خ ظفر بین نفت و مدرس – پلاک ۱۷۷ – طبقه اول-تلفن ۲۲۲۵۵۹۹۳ آدرس ۲ : خ آذربایجان- بین خوش و رودکی – روبروی بانک ملی – پلاک ۶۹۰


 دکتر وحید رضا گودرزی نژاد

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴-۸۸۳۳۵۲۶۳

آدرستهران، خ کارگر شمالی – روبروی دانشکده اقتصاد – نبش خیابان دوم – پلاک ۴۶۷ – طبقه همکف


 دکتر وحید طالبی

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص ارتودنسی

تلفن تماس:  ۲۲۲۶۲۹۸۶

آدرستهران، خ شریعتی – بین میرداماد و ظفر – نبش خ مینا


 دکتر ابوالفضل هاشم

نوع تخصص: دندانپزشک متخصص ارتودنسی

تلفن تماس:  ۸۸۵۵۵۰۲۳

آدرستهران، خ یوسف آباد – خ فتحی شقاقی – پلاک ۳۱ – واحد ۶


 دکتر آرش پیامی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴۴۲۱۶۷۸۰

آدرستهران، خ ستارخان – نرسیده به فلکه دوم صادقیه – روبروی تعمیرگاه سایپا – پلاک ۱۰۳۴-طبقه اول


 دکتر بهاره عشقی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۷۲۰۷۹۴۶۹

آدرستهران، م رسالت – خ فرجام – نرسیده به چهارراه خاور – ساختمان پزشکان ۱۱۷


 دکترپرستو فروغی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴۴۶۶۶۱۵۷

آدرستهران، شهرک اکباتان – بلوار اصلی – ساختمان نگین – واحد ۳


 دکترحسین فدائی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۶۶۴۲۷۶۷۷

آدرستهران، خیابان جمالزاده شمالی – نبش بلوار کشاورز – پلاک ۲۹۴ – طبقه دوم آدرس ۲ : خ ستارخان – خ کوثر ۲ – پلاک۱ ( ساختمان دلگشا) – طبقه اول


 دکترحمید آهنگری

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۲۲۸۶۴۳۸۱

آدرستهران، خ خواجه عبدا… انصاری – روبروی خ ۱۳ – ساختمان اختر – پلاک ۱۵۱


 دکترسلیمان کهن صدق

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۶۶۹۲۳۱۸۶

آدرستهران، بلوار کشاورز غربی – بین کارگر و جمالزاده – پلاک ۳۲۲


 دکترسید علیرضا تقدس

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۱۰۰۸۶۵۴۰ – ۱۰۰۸۶۱۵۸

آدرستهران، بزرگراه جلال آل احمد – غرب پل گیشا – بالای داروخانه شبانه روزی جلال آل احمد – شماره ۱۱۱ – واحد ۳


 دکترفرزانه حسینی نسب

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۸۸۸۸۷۱۵۳

آدرستهران، خ ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – خ والی نژاد – پلاک ۱/۱۹ – طبقه چهارم


 دکترفرشاد شیدفر

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۱۰۰۸۸۰۲۸

آدرستهران، جلال آل احمد بعد از پل گیشا-جنب داروخانه-پلاک ۱۰۹-واحد۳


 دکترکیوان شکوفان

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴۴۳۰۴۰۳۰

آدرس تهران،زیبا شهر شهران- نبش کوی مطهری – ساختمان شایق – آپارتمان ۶


 دکترمجید عرب منش

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۲۲۲۵۵۹۹۳

آدرستهران، خ ظفر بین نفت و مدرس – پلاک ۱۷۷ – طبقه اول -تلفن ۲۲۲۵۵۹۹۳ آدرس ۲ : خ آذربایجان- بین خوش و رودکی – روبروی بانک ملی – پلاک ۶۹۰


 دکترمجید کاتب نیا

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۷۷۷۰۳۹۸۷

آدرس تهران،  بین فلکه اول و دوم تهرانپارس – روبروی قنادی بلوط – ابتدای ۱۸۲ شرقی – پلاک ۱۱۴ جدید


دکترمحمود راجی پور

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۸۸۸۳۲۴۳۹

آدرس تهران،  خ استاد مطهری – تقاطع خ مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰- طبقه اول – واحد ۱۳


 دکترمحمد رضا شاهمرادی

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۳۳۸۸۶۱۵۴

آدرس تهران،  اتوبان بعثت – کیانشهر – کوی تامین اجتماعی – بلوک ۴ H – واحد ۱۹


 دکتر مریم مهدی نژاد

نوع تخصص: دندانپزشک عمومی

تلفن تماس:  ۴-۶۶۴۳۴۴۰۳

آدرس تهران،  م انقلاب-خ کارگر شمالی-نبش چها راه نصرت-ساختمان پزشکان ایران زمین آدرس ۲: خ کارگر جنوبی- نبش خ روانمهر- مجتمع پزشکی زاهدی