دندانپزشکی بدون درد با دستگاه بی حسی کوییک اسلیپر (QuickSleeper) شماره 1 جهان

دندانپزشکی بدون درد با دستگاه بی حسی کوییک اسلیپر (QuickSleeper) مشکل ترس شما از دندانپزشکی را برطرف می کند.

ترس از دندانپزشکی کابوسی رایج است که بسیاری از افراد را از مراقبت‌های ضروری دندان محروم می‌کند. اما با پیشرفت‌های تکنولوژی و روش‌های نوین، دیگر نیازی به تحمل درد و اضطراب در مطب دندانپزشک نیست.

دکتر روشنک غفاری، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و تکنیک‌های دندانپزشکی، تجربه‌ای آرام و بدون درد را برای بیماران خود رقم می‌زند.

عوامل متعددی وجود دارند که مردم را از رفتن به کلینیک دندانپزشکی در مواقع نیاز باز می‌دارند؛ اما یکی از عللی که اغلب در مورد آن می‌شنویم این است که بیماران نگران درد در هنگام انجام کارهای دندانپزشکی هستند.

امروزه روش‌های جدید بسیاری برای تجربه جلسات دندانپزشکی بدون درد وجود دارد، دستگاه کوییک اسلیپر نیز یکی از این روش‌ها است.

دندانپزشکی بدون درد
  • کاهش اضطراب و ترس
  • تجربه درمانی آرام و
  • بدون استرس
  • بهبود سریع‌تر
  • نتایج مطلوب‌تر
  • افزایش رضایت بیمار

دندانپزشکی بدون درد با بی حسی بدون درد می‌تواند به صورت موفقیت آمیز و سودمند در طیف گسترده‌ای از بیماران، از جمله افرادی که دارای شرایط زیر هستند استفاده شود:

• اضطراب و ترس زیاد از دندانپزشکی
  • رفلکس شدید دهان
  • محدودیت‌های زمانی، کسانی که نیاز دارند کارهای دندانپزشکی خود را با تعداد مراجعات کمتری انجام دهند.
  • درد حاد یا مزمن فک
  • محدودیت‌های فیزیکی مانند مشکلات پشت و گردن
  • به سختی بی حس شدن
  • بی میلی به اتمام برنامه‌های درمان قبلی
  • نیاز به انجام درمان‌های پیچیده وطولانی
  • تمایل به انجام درمان‌های دندانپزشکی خود در حالت آرامش و راحتی
فهرست مطلب

دستگاه بی حسی کوییک اسلیپر (QuickSleeper) چیست؟

کوییک اسلیپر سیستمی نوین برای تزریق بی حسی موضعی در دندانپزشکی است که با هدف ارائه تجربه ای بدون درد و اضطراب برای بیماران طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از فناوری تزریق تحت فشار کنترل‌شده، تزریق داروی بی حسی را به روشی آرام و مؤثر انجام می‌دهد و تجربه ناخوشایند تزریق‌های سنتی را از بین می‌برد.

کوییک اسلیپر توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید شده و به عنوان یک روش ایمن و کارآمد برای تزریق بی حسی موضعی در دندانپزشکی شناخته شده است.

کوییک اسلیپر می‌تواند برای انواع درمان های دندانپزشکی از جمله پر کردن دندان، عصب کشی، کشیدن دندان و جراحی لثه استفاده شود.

این دستگاه به ویژه برای بیمارانی که از تزریق می‌ترسند یا سابقه تجربیات دردناک دندانپزشکی دارند مفید است.

علاوه بر تخصص و مهارت، دکتر غفاری با برخورد گرم و صمیمی خود، فضایی آرام و بدون استرس را برای بیماران خود فراهم می‌کند. ایشان به طور کامل به نگرانی‌ها و ترس‌های شما گوش می‌دهد و با حوصله و دقت به آنها پاسخ می‌دهد.

اگر اضطراب باعث شده است که شما از مراجعه به دندانپزشک اجتناب کنید، اکنون زمان قرار ملاقات با دندانپزشک فرا رسیده است.

دندانپزشکی بدون درد با دستگاه بی حسی کوییک اسلیپر

دندانپزشکی بدون درد چیست؟

دندانپزشکی بدون درد، رویکردی نوین در ارائه خدمات دندانپزشکی است که با هدف کاهش حداکثر درد و اضطراب بیماران طی درمان طراحی شده است. این رویکرد شامل طیف گسترده‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها است که به دندانپزشکان اجازه می‌دهد تجربه‌ای امن، راحت و مثبت را برای بیماران خود فراهم کنند.

آیا دندانپزشکی بدون درد روشی امن است؟

کاملاً. در واقع، کوییک اسلیپر یک قلم الکترونیکی است که به طور مؤثر و راحت بی حسی را انجام می‌دهد. این روش که به دندانپزشکی بدون درد شهرت دارد ، می تواند ترس شما از دندانپزشکی را از بین ببرد.

با توجه به تکنولوژی پیشرفته، کوییک اسلیپر قادر به انجام تمام روش‌های بی حسی است.